CharterShop News CharterShop News
loading

Solicitați o factură

 

Pentru a primi o factură este necesar la a 3-a etapă de creare a unei cereri de rezervare a biletelor de avion în secțiunea „Informații client” introducerea datelor pentru furnizarea facturii.
Este necesar să se precizeze:
- numele companiei (dacă factura este necesară pentru o persoană juridică) sau numele și prenumele (dacă este vorba de o persoană fizică),
- CUI și VAT number;
- CNP (CNP sau numărul individual de activitate) sau data nașterii pentru o persoană fizică,
- denumirea străzii și numărul casei,
- orașul și codul poștal.

Important!
Informațiile referitoare la necesitatea unei facturi trebuie furnizate înainte de plată și confirmare a cererii.
Facturile sunt emise după încheierea călătoriei în termen de o lună și trimise pe adresa de e-mail care a fost specificată la crearea cererii.

Folosim cookie-uri pentru a ajuta site-ul nostru să funcționeze corect, pentru analiză, marketing și pentru a personaliza conținutul pe care îl vedeți. Folosim cookie-uri pentru a vă deosebi de alți utilizatori ai site-ului nostru. Înțelegerea modului în care utilizați site-ul nostru ne ajută să vă oferim cea mai bună experiență posibilă și să facem modificări pentru a îmbunătăți site-ul nostru în viitor. Prin confirmare, sunteți de acord cu utilizarea tuturor acestor cookie-uri. Vă puteți actualiza preferințele făcând clic pe butonul de setări cookie sau în orice moment vizitând politica noastră privind cookie-urile. Mai mult