loading

Asigurare medicală: FAQ

 

SECȚIUNEA: Înregistrarea poliței de asigurare:

  • Care este termenul limită pentru obținerea unei polițe pentru aceeași zi?
    O poliță de asigurare poate fi emisă în timp ce turistul se află pe teritoriul locului său de reședință permanentă, adică înainte de a trece prin controlul pașapoartelor.

  • Când intră în vigoare polița de asigurare?
    Activarea (perioada de valabilitate) a poliței de asigurare începe din momentul trecerii controlului vamal sau de la data selectată de client la cumpărare. Data este indicată în polița de asigurare (oricare survine primul).
  • Dacă un turist decide să-și prelungească șederea în străinătate, este posibilă prelungirea asigurării?
    Este posibil, dar numai la cererea scrisă și acordul cu Compania de Asigurări și sub rezerva absenței evenimentelor asigurate în perioada poliței.

 


SECȚIUNEA: Notificarea unui eveniment asigurat către compania de asigurări

  • Când ar trebui un turist să raporteze un eveniment asigurat și cum să-l facă?
    Asigurarea medicală trebuie activată imediat după apariția unui eveniment asigurat apelând sau scriind la contactele companiei de asistență specificate în poliță
    +44 745 814 94 06 / +1 844 541 40 06 / +63 454 971 091 / +971 800 032 00 10 / +81 505 050 88 06 / +91 117 127 95 45
    email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.


  • Dacă este nevoie de îngrijiri medicale, ce informații ar trebui să ofer companiei de asigurări?
    - Numele și prenumele Persoanei Asigurate;
    - Numar de telefon de contact;
    - Locația (țară, oraș, hotel etc.);
    - Numarul contractului de asigurare;
    - O scurtă descriere a evenimentelor care au avut loc și ce ajutor este necesar.




SECȚIUNEA: Condiții de compensare a fondurilor la apariția unui eveniment asigurat

  • Compania de asigurări acoperă transportul la unitatea medicală?
    În cazul în care turistul este în stare gravă, compania de asigurări va plăti (despăgubiri) pentru un transfer sau taxi, cu condiția prezentării unui document care să confirme plata călătoriei. Plata se face doar într-o singură direcție: Hotel – Instituție medicală.
  • Cum se întocmesc documentele pentru plată?
    Turistul trebuie să colecteze în mod independent un pachet complet de documente. Lista documentelor solicitate este specificată în Contractul de Asigurare.

  • Care sunt condiții de plată a despăgubirilor?
    Turistul trebuie să furnizeze Companiei de Asigurări un pachet complet de documente în termen de 30 de zile calendaristice de la data producerii evenimentului asigurat. Documentele sunt revizuite în termen de 15 zile lucrătoare de la momentul în care sunt depuse la compania de asigurări. Asigurătorul efectuează o plată de asigurare în termen de 5 (cinci) zile bancare de la luarea deciziei de a efectua o plată de asigurare sau compensație de asigurare. Plata asigurarii se face prin transfer bancar.

 

Folosim cookie-uri pentru a ajuta site-ul nostru să funcționeze corect, pentru analiză, marketing și pentru a personaliza conținutul pe care îl vedeți. Folosim cookie-uri pentru a vă deosebi de alți utilizatori ai site-ului nostru. Înțelegerea modului în care utilizați site-ul nostru ne ajută să vă oferim cea mai bună experiență posibilă și să facem modificări pentru a îmbunătăți site-ul nostru în viitor. Prin confirmare, sunteți de acord cu utilizarea tuturor acestor cookie-uri. Vă puteți actualiza preferințele făcând clic pe butonul de setări cookie sau în orice moment vizitând politica noastră privind cookie-urile. Mai mult