Plata pe site-ul www.chartershop.ro
După ce cererea de rezervare este procesată de către manager, vi se va acorda acces la plată. Un mesaj cu detaliile plății vă va fi trimis prin e-mail. Vă rugăm să rețineți că mesajele separate cu facturi de plată nu sunt trimise după ce aplicația a fost creată. Factura de plată este disponibilă pentru descărcare numai în contul Dvs. personal.
Plata se poate face prin contul personal în următoarele moduri:
- cu cardul de plata
- plata prin transfer bancar*
* Plata fără numerar este posibilă numai cu acordul prealabil al Agentului pentru această formă de plată, datorită faptului că fondurile depuse prin decontare fără numerar în contul Agentului pot fi creditate în contul curent al Agentului în una până la trei zile.
Plata trebuie efectuată cel târziu la termenul de plată stabilit.
Termenul limită de plată este stabilit de manager după crearea aplicației și depinde de numărul de locuri libere pentru oferta pe care ați ales-o.
Termenul de plată poate fi stabilit de la 5 minute până la 1 oră (dacă sunt de la 1 până la 10 locuri disponibile) și de la 1 oră până la sfârșitul zilei de lucru (dacă sunt mai mult de 10 locuri oferite). Vă atragem atenția asupra faptului că majoritatea ofertelor sunt furnizate de Furnizori pentru rezervare individuală. Numărul de locuri pentru astfel de oferte variază de la 1 la 4.
Condițiile de plată pot fi, de asemenea, convenite cu managerii noștri pe bază individuală.
Condițiile de plată pot fi, de asemenea, negociate cu managerii noștri pe bază individuală.
După expirarea termenului de plată, cererea dvs. va fi anulată. Cererile duplicate nou create vor fi anulate automat.
Biletele charter sunt disponibile gratuit și nu fac obiectul unei rezervări prealabile. Biletul va fi trimis spre rezervare numai după plata integrală sau parțială a acestuia.
Plata se face în zloți sau euro.
Când plătiți online cu un cardul, suma necesară echivalentă în zloți sau euro va fi debitată de pe cardul dvs. Conversia valutară are loc automat de către banca care a emis cardul dvs. la cursul său comercial.
Puteți verifica rata exactă de conversie doar la banca dvs. În cazul plății cu cardul, valoarea indicată în cerere ca echivalent în euro poate diferi de suma debitată de pe cardul dvs. din cauza diferenței dintre cursul de schimb comercial utilizat.
În cazul refuzului de a efectua plata online cu cardul principalele motive sunt:
- cardul bancar nu este destinat efectuării plăților prin Internet, lucru care poate fi aflat adresându-vă Băncii dvs.;
- datele cardului bancar sunt introduse incorect;
- cardul bancar a expirat. Perioada de valabilitate a cardului este de obicei indicată pe partea din față a cardului (aceasta este luna și ora până la care cardul este valabil). Puteți afla mai multe despre perioada de valabilitate a cardului contactând banca care a emis cardul bancar;
- fonduri insuficiente pentru plata cu cardul bancar. Puteți afla mai multe despre disponibilitatea fondurilor pe cardul bancar contactând banca care a emis cardul;
- se depășește limita stabilită de tranzacții pe zi. Valoarea limitei zilnice pentru toate operațiunile este determinată de banca dvs. Puteți crește limita contactând banca care a emis cardul;
- cardul nu acceptă autentificarea titularului de card prin protocolul 3D Secure
____________________________________________________________
Site-ul nostru este conectat la sistemele de plată REVOLUT. Puteți plăti serviciile cu un card bancar Visa sau Mastercard. În timpul plății, veți fi redirecționat către pagina de plată securizată a băncii, unde trebuie să introduceți detaliile cardului dvs. bancar. Protocolul 3D Secure este utilizat pentru autentificarea suplimentară a deținătorului cardului. Dacă banca dvs. acceptă această tehnologie, veți fi redirecționat către serverul său pentru identificare suplimentară. Veți avea nevoie de o parolă care va fi trimisă pe telefonul mobil prin SMS. Verificați informațiile despre regulile și metodele de identificare suplimentară la Banca care v-a emis cardul.
Garanții de securitate
Sistemul de plată protejează și procesează datele cardului dvs. conform standardului de securitate PCI DSS 2.0. Informațiile sunt transferate către gateway-ul de plată folosind tehnologia de criptare SSL. Transferul suplimentar de informații are loc prin rețele bancare închise, care au cel mai înalt nivel de fiabilitate. Sistemul de plată nu transferă datele cardului dvs. către noi sau către alte terțe părți. Protocolul 3D Secure este utilizat pentru autentificarea suplimentară a deținătorului cardului.
Dacă aveți întrebări, puteți contacta compania noastră telefonic la (044) 361-30-00.
Securitatea plăților online
Informațiile personale pe care le furnizați (nume, adresă, telefon, e-mail, numărul cardului) sunt confidențiale și nu fac obiectul dezvăluirii. Datele cardului dvs. de credit sunt transmise numai în formă criptată și nu sunt stocate pe serverul nostru web.
Securitatea procesării plăților prin Internet este garantată de sistemele de plată REVOLUT. Toate operațiunile cu carduri de plată au loc în conformitate cu cerințele VISA International, MasterCard și alte sisteme de plată. La transferul de informații, se folosesc tehnologii speciale de securitate ale plăților online cu cardul, prelucrarea datelor se realizează pe un server securizat de înaltă tehnologie al unei companii de procesare.
La plata cu cardul Visa, în funcție de banca emitentă, poate fi necesară trecerea unui control de securitate suplimentar în sistemul Verified by Visa: după confirmarea rezervării biletului, se va deschide o fereastră pop-up cu sigla băncii dvs., în care trebuie să introduceți parola în sistemul Verified by Visa. Această parolă este diferită de codul PIN utilizat în bancomate. Dacă ați primit o solicitare de introducere a unei parole, dar nu sunteți înregistrat în sistemul specificat, contactați banca pentru înregistrare. Dacă parola nu este specificată sau este specificată o parolă incorectă, rezervarea va fi anulată.
La plata cu cardul MasterCard, în funcție de banca emitentă, poate fi necesară trecerea unui control de securitate suplimentar în sistemul MasterCard SecureCode: după confirmarea rezervării biletului, se va deschide o fereastră pop-up cu sigla băncii dvs., în care trebuie să introduceți parola în sistemul MasterCard SecureCode. Această parolă este diferită de codul PIN utilizat în bancomate. Dacă ați primit o solicitare de introducere a unei parole, dar nu sunteți înregistrat în sistemul specificat, contactați banca pentru înregistrare. Dacă parola nu este specificată sau este specificată o parolă incorectă, rezervarea va fi anulată.