Asigurarea de călătorie
Asigurarea - de ce este nevoie?
Orice călător care planifică o călătorie visează să se relaxeze confortabil și fără probleme. Cu toate acestea, lucrurile nu merg întotdeauna conform planului. Schimbările climatice, alimentele exotice, radiațiile solare intense - toate acestea pot cauza probleme de sănătate. Riscul de rănire crește în special în timpul recreerii active. Copiii, femeile însărcinate și bătrânii sunt categoriile cele mai vulnerabile de turiști. De exemplu, un copil se poate arde cu ușurință la soare, iar în unele țări nu este posibil să achiziționați medicamente de bază fără prescripție medicală, cu excepția poate picăturilor pentru tuse. Costul asistenței medicale în străinătate poate fi mare, așa că este o decizie inteligentă să achiziționați o asigurare de călătorie pentru a vă proteja sănătatea și viața. Mai mult, în unele țări, asigurarea de sănătate este o cerință obligatorie pentru intrare. Având în vedere costurile potențiale ridicate ale serviciilor medicale, costul unei polițe de asigurare pare semnificativ mai mic. Asigurarea acoperă și bagajele, documentele importante și anularea zborului.
Despre compania „Auras Insurance”
Auras Insurance – un furnizor internațional de asigurări de încredere în întreaga lume. Oferă cea mai bună asigurare de sănătate pentru turiști.
4 avantaje principale ale Auras Insurance:
Acoperire globală
|
Versatilitate
|
Interval de vârstă
|
Servicii de vize
|
Asigurarea este valabilă în orice țară din lume
|
Asigurarea este disponibilă persoanelor din orice țară și cu orice cetățenie
|
Asigurarea oferă protecție persoanelor de la 1 la 100 de ani
|
Asigurarea este potrivită pentru depunerea documentelor la ambasadă și obținerea vizei
|
Serviciul clienți este asigurat de propria noastră companie de asistență „ASSISTANCE INSURS ONLINE (AIO)” - asistență clienți 24/7:
- Organizarea tuturor tipurilor de diagnosticare, tratament staționar și ambulatoriu al serviciilor stomatologice.
- Organizarea și desfășurarea consultațiilor cu medici specialiști de orice profil.
- Apel de urgență.
- Organizarea și sprijinirea măsurilor de reabilitare pentru o situație asigurată.
- Servicii de informare și consiliere.
Bonusuri suplimentare pentru clienții de la ASSISTANCE:
- comandarea unui taxi pentru client
- livrarea florilor și alimentelor la spital
- rezervarea meselor în restaurante
- rezervarea camerelor în hotel
- acoperirea cheltuielilor de transport pentru o călătorie la farmacie
- informarea rudelor
- închiriere auto și asistență rutieră
- consultări privind ghidurile orașelor și achiziționarea de bilete pentru transportul public.