loading

Procedura de acordare a asistentei în cazul unui eveniment asigurat

 

Apelul dvs. la numărul de urgență este acceptat de Centrul de service al companiei de asistență și apoi:

  • înregistrează un eveniment de asigurare (trebuie să indicați numele, numărul poliței, perioada de valabilitate și informațiile de contact pentru comunicare ulterioară cu dvs.);
  • clarifică locația de plecare și problema;
  • organizează acordarea asistenței necesare prin reprezentanța sa sau alt furnizor din țara de ședere (chemarea unui medic, transportul la o clinică etc.);
  • emite o garanție de plată a costului serviciilor;
  • coordonează acțiunile dumneavoastră și acțiunile furnizorilor de servicii;
  • plătește serviciiciile.

 

Pentru a primi compensații de asigurare, va trebui să completați o cerere în formularul prescris și să adăugați copii și originale ale documentelor necesare.
Modelul cereriiCererea AURAS EN.docx
Turistul trebuie să colecteze în mod independent un pachet complet de documente și să le prezinte Companiei de Asistență pentru examinarea cazului și despăgubiri.

Folosim cookie-uri pentru a ajuta site-ul nostru să funcționeze corect, pentru analiză, marketing și pentru a personaliza conținutul pe care îl vedeți. Folosim cookie-uri pentru a vă deosebi de alți utilizatori ai site-ului nostru. Înțelegerea modului în care utilizați site-ul nostru ne ajută să vă oferim cea mai bună experiență posibilă și să facem modificări pentru a îmbunătăți site-ul nostru în viitor. Prin confirmare, sunteți de acord cu utilizarea tuturor acestor cookie-uri. Vă puteți actualiza preferințele făcând clic pe butonul de setări cookie sau în orice moment vizitând politica noastră privind cookie-urile. Mai mult