Procedura de acordare a asistentei în cazul unui eveniment asigurat
Apelul dvs. la numărul de urgență este acceptat de Centrul de service al companiei de asistență și apoi:
- înregistrează un eveniment de asigurare (trebuie să indicați numele, numărul poliței, perioada de valabilitate și informațiile de contact pentru comunicare ulterioară cu dvs.);
- clarifică locația de plecare și problema;
- organizează acordarea asistenței necesare prin reprezentanța sa sau alt furnizor din țara de ședere (chemarea unui medic, transportul la o clinică etc.);
- emite o garanție de plată a costului serviciilor;
- coordonează acțiunile dumneavoastră și acțiunile furnizorilor de servicii;
- plătește serviciiciile.
Pentru a primi compensații de asigurare, va trebui să completați o cerere în formularul prescris și să adăugați copii și originale ale documentelor necesare.
Modelul cererii – Cererea AURAS EN.docx
Turistul trebuie să colecteze în mod independent un pachet complet de documente și să le prezinte Companiei de Asistență pentru examinarea cazului și despăgubiri.